Metal ||

© All rights reserved to Miru. :]] - deci, imaginea îi a mea şi punct, punct, punct - 

Well, din nou, nu ştiu ce să scriu. 
Iar, mă întreb, ce să spun despre noi ? Ce să scriu despre legătura asta aşa genială ? Şi ce să spun despre 'firul roşu' ce ne leagă, deşi tu eşti prea departe de mine ? Nu ştiu. Nu am...nici cea mai vagă idee. Ştiu, sunt sigură, că trebuie să scriu câteva cuvinte, dar pur şi simplu, ele nu vor să se lase scrise. Tupeistele ! Nu  ? 
Metal, dragul meu Metal, scumpul meu cupcake şi genialul meu prieten. Prietenul meu excesiv de bun , încât îmi e teamă să nu te dezamăgesc uneori, fiindcă poate eu nu sunt prietena 'aia' pe care o vrei, sau o cauţi sau poate că deja o ai. Oricum, tu ştii că orice ar fi, oriunde ar fi şi oricând ar fi, eu sunt lângă tine. 
Aş vrea să spun - şi am să o fac - că sunt nebună după 'nopţile' noastre nedormite, în care aberăm împreună. Ador să vorbesc cu tine, să-ţi spun totul şi să...pur şi simplu, să ştiu că eşti aproape. Eşti genial, eşti narcisist, eşti perfect ! Aproape, fiindcă aşa cum am mai spus, nu cer perfecţiunea. Şi de la tine nu am ce să cer. Ce aş putea, când tu îmi dai totul pe tavă, de parcă aş fi un copil ? 
Eşti unul dintre persoanele speciale din viaţa mea, dragi mie, care nu mă i-au ca pe o puştoaică ce nu ştie ce vorbeşte. Tu mă faci să fiu mare, deşi nu sunt. Tu mă faci să fiu eu cu tine şi mă faci să ţin la tine în fiecare zi mai mult, fiindcă tu şti...ca alţii ce mă cunosc foarte bine, cine sunt eu. Eşti prietenul pe care îl caută toate şi doar câteva îl au, printre care, spre fericirea mea, mă aflu şi eu. Eşti tipul acela...pe care îl apreciez fără să cer ceva înapoi şi pe care îl admir, iubesc, ador - ştiu, îţi repet toate astea acum, fiindcă ţi le-am mai spus - fără a cere înapoi toate astea. Tu şi aşa mi le dai. 
Nici nu mai ştiu ce să spun, mă crezi ? Şi îmi pare rău, foarte rău, că nu pot să descriu aşa cum îmi doresc legătura asta ce ne leagă. Legătura, care sper, că nu se va rupe vreodată. 

Miru loves you, Metal ! 


xoxo


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu